Thursday, August 30, 2012

30 AUGUST 2012

huh! da lame menyepi dr blog ni.. berabuk berlipas tros..hahah setahun kot! em ekceli, sy mmg xrajen nk update2 blog ni.. lbh suke jdik silent reader je.. nk wat ayg manjang2.. mmg xrajen la.. huhu now da 2012 kan.. last aku update dlu june 2011.. mmg da stahun lebey la aku xbkak blog ni.. pergh mesti busuk da blog ni.. xpe2 rini aku kasi kemas sket.. bg kacaks ket..hahha ckap pasal 2012 ni, mmg bnyak perubahan la kan.. ofkos la, xkan stil cm dulu kan.. hidup kene maju, selaras dengan peredaran zaman kt.. ahhhh! merepek! now aku da stay at shah alam, stahun lebeh gak aku kje kt cni.. bnyk gak pengalaman yg aku da dpt,, pengalaman duk tmpt org..aku da menyewa skarang, nk bndg dulu aku duk uma mak angkat aku je.. sbb dlu xreti nk cr2 uma sewe ni.. so menompang je la keje aku.. 2012 ni jgak aku da tkar relationship.. now da jd tunangan org.. nk msuk 3 months dah.. doakan terbaek untuk kami untuk maju maju maju dan lebeh maju untuk ke fasa yg seterusnyyer lahhh!! jgn nk maju ke lain lak!!hewhew.. pe lg yg best2 nk cite ek> yg still same je.. upload pic br lahh: hah hadap!

No comments:

Post a Comment